2015年5月25日 星期一

曼谷 Terminal 21, Lavana禪, Mango Tango, Asia Herb Association



Terminal 21, Lavana禪, Mango Tango, Asia Herb Association      21/2/2015

看其他的人遊記話要將小費放在床頭,清潔人員先會幫你打掃房間  

雖然唔知真定假,但我都放左一張20泰幣  

在泰國比小費要用紙幣,千萬不要比硬幣,因為只有比乞丐先用硬幣 


今日預約左Lavana 下午做按摩,所以先去Terminal 21行下同食午餐  

係曼谷的商場有很多日式餐廳,壽司 拉麵 燒肉 甚至連日式快餐店都有

好似比泰式餐廳仲要多

聽說是因為在泰國有很多日本投資的公司和工廠有關


係泰國食拉麵比香港食便宜3倍...


Terminal 21商場每一層各有特色  

頂層有三藩市大橋


下層有英國巴士



有一層是日本式的裝修






行完就去food court "Pier 21" 食午餐


豬腳飯


正想開餐時,先發覺沒有刀叉器具,原來要自己拿取


曼谷大部份商場food court都係用儲值卡買食物  

先去櫃檯取卡和入錢儲值

買食物直接用卡扣款,咁就唔使找散銀,好方便  

食飽後將卡交回櫃檯,就會將餘額比你 


food court食野真係好平,一碟豬手飯和椰子冰都係57泰幣...  

除左本地人﹐仲有好多遊客  坐係我附近大部份都係港人﹐台灣人...


走前睇到芒果糯米飯好大碟,哈哈哈,我食上癮了


Lavana Spa禪 在網上評價不錯  

知道農曆年期間一定會非常多人  

所以係出發前10日用email預約  

但等左3日都冇回覆...

係第4日終於有回信,但我想預訂個日全滿...

於是我立即回覆詢問第2日得唔得 

又等左3日才覆我早上已經沒有

但可以預約1點正,仲可以送我早上優惠 (半小時的facial treatment或 body scrub)  

只有2小時以上的按摩先有早上優惠

不多想,即刻回覆話可以  

等左1天就收到正式的預約確認信  

官網



大堂裝修都幾靚,呢間應該係正經的按摩場...


先係櫃檯確認預約和比錢


我預約2小時精油按摩,坐下後先選擇用那種精油


可以選擇按摩的力度﹐有強或普通  

全身按摩的還可以再選擇身體任何2個部位特別用力


等左一陳,女師傅出來帶你上房...


按摩前先沖涼,再換上附送的內褲  

爬係床上就可以叫師傅進來


可能選擇了強的力度,師傅真係勁用力按摩 

特別係肩頸位置,可能有勞損,特別覺得痛 

按摩完後就做面部護理,整個療程差不多搞左3個鐘

之後後出返大廳,會比杯茶你飲,你已家可以比小費

小費比幾多都係隨心,網上的多數比100

但我呢個師傅很落力和用心,所以我比左200


之後去左Siam空鐵站附近行商場  

在SOI 3附近發現呢間食芒果甜品好出名的Mango Tango (現在已搬去了對面的店鋪)


間店幾特別,用貨櫃箱改建而成  

左邊係點餐的﹐右邊先係食的地方  

也可以坐係街上面食,但天氣咁鬼熱,當然係有冷氣的箱內食啦


就係呢個招牌甜品,有半個芒果,芒果布丁,糯米飯和芒果雪糕


晚上係酒店附近亂行時,見到小韓國街 Korean Town  地下有幾間韓國餐廳


Kyo Chan賣雞翼好似幾出名  點餐後等外賣拿走

但竟然等左大半個鐘,唔知係人多定效率慢....


酸蘿蔔


辣醬雞翼


原味的,味道OK,但肉質很乾....唔好食


22/2/2015  

第2日早上,去左 Asia Herb Association做按摩  

都係先用email預約,呢間效率比Lavana快一點點,2日後就收到回覆  

Asia Herb可能分店比較多,第一次就能順利預約完成

官網

我去的分店係 Phrom Phong站 Soi 24  

2號出口,係賣包包的Naraya店轉右直行 

係左邊會先看到Asia Herb分店,但呢間唔係做按摩的...再直行係右邊的先係 

都係先在櫃檯確認預約,如果唔係會員,可以即刻申請,有5% discount優惠



在大廳等師傅出來帶你上房,上房前會先幫你洗腳和換拖鞋


房內沒有按摩的骨床,只有床褥.....

先沖涼  再換上附送的內褲  

我選擇的療程係 Asia Perfect for Body

首先做60分鐘的body scrub,原來係用磨沙膏幫你全身清潔,唔算係按摩  

女士的話可能覺得唔錯,但我則覺得浪費時間  

之後就係純油按摩,可能我選擇了 "超強" 的力度

女師傅比Lavana的更用力,好彩冇食早餐,否則她一按我會全部嘔出來....  

最後係藥草球按摩,係呢間店的賣點

把蒸熱了的草球在背上按摩,據說能促進身體的血液循環,消除疲勞  

初時會覺得很熱,但習慣了會覺得很舒服  

最後離開時,我也給了200小費




下午去了Siam Paragon商場  

在地下超市內買了呢個拆殼蟹肉  

唔使自己拆殼,全部都係肉  

可惜係凍食的,我比較喜歡熱食多D



在超市附近有很多賣串燒小食,好鬼平,香腸一串才25泰幣


咩話!!!!  串燒都只係15蚊  最後我買了十幾串返酒店慢慢食... 


泰式手標奶茶,制法同香港的奶茶 茶走一樣,都是落煉奶的



6 則留言:

  1. 係呀,小費放在床頭就OK喇,當你知道佢地收入得咁少,20B我會天天比

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有日日比﹐但check out個日就冇比…

      刪除
  2. 好在食飽飯先睇,泰國太多好嘢食,好掛住...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國食野真係平,再去都係以食為主

      刪除
  3. 我成日都遇到難題,朝早揼骨平啲,但揼完爽哂先行街又一身汗攰番哂。夜晚又唔易揾到間夜收。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平啲揼好﹐夜晚D人冇力幫你揼

      刪除