2018年9月2日 星期日

Pension Popura 丘のペンションポプラ


Pension Popura 丘のペンションポプラ  

Pension Popura在小山丘上,跟著google map走不難找




 
先看看屋外的環境
 



 
花園種植了很多花
 


 
後花園超大,很羨慕...
 

門口

 
負責招待客人是韓國籍的女主人,會說流利英語  
 
他丈夫是日本人,負責晚餐和早餐,只有check in時見過一面  
 
一晚住宿費用 $10,000日元(包早餐),因為只有我一個人要加$5,000日元  
 
晚餐$2,000日元,總共$17,000日元  
 
check in時要給$10,000日元按金,退房時會退回
 
 
房間頗細,兩張單人床差不多佔了房間60%...
 

 
窗外看到後花園
 

 
房內就只有呢張檯仔
 
 
竟然沒有電視機...
 
 
我住的這房間有附設浴室,但不是所有房間都有  
 
其他房間也有自己專用的浴室,只是在房外面
 
 
住宿規條頗多,大家要注意一下
 

 
房外走廊
 



 
落去大廳
 

 
很喜歡這裡的飯廳
 
 
強下我搵富良野民宿的經驗  
 
大約出發前3個月,我先開始搵和預約民宿  
 
但原來已經算太遲了,好多喜歡的民宿已經預約滿了  
 
仲有空房的價錢好貴,但呢個都唔係大問題  
 
最大問題係7-8月旺季,他們都不租比單身人士(最少要2個人)...  
 
我呢個單身狗搵民宿,搵到我頭都痛...
 




 
廚房後面好像是民宿主人一家居住的地方
 



 
有免費提供小食和咖啡
 

 
準時6點半食晚飯
 

 
前菜是玉米片配牛油果醬
 
 
玉米濃湯和香蒜麵包
 
 
主餐是烤雞肉、陪沙律和馬鈴薯  
 
雖然是簡簡單單的晚餐,但味道非常好食
 
 
最後甜品是柚子雪泥
 
 

5 則留言:

  1. 你咁勇,暑假去北海道仲要係富良野3個月前先book民宿,d人最少早半年搵...

    回覆刪除
    回覆
    1. 2月去旅行,寫完遊記都3月,我成日以為7月中仲未旺季,應該唔難搵...

      刪除
  2. 日本民宿好難找, N年前去北海道, 找住宿找到頭都大.
    今年原本想去青森那邊看XX祭, 4 個月前找酒店都FULLED!!
    後來先知道最少早半年搵......
    所以算啦, 去韓國行下

    回覆刪除
    回覆
    1. 有XX祭,酒店民宿一定難book
      出發前,要一年時間搵定資料...

      刪除
    2. 我哋暑假尾去,大約早四個幾月book。十一個人見到有間啱同有房,即book!

      刪除