2018年10月31日 星期三

星野度假村Mikaku自助早餐,富良野雲霄飛車之路Jet Coaster Road


星野度假村Mikaku自助早餐,富良野雲霄飛車之路Jet Coaster Road

晨早4點起身,打開電視一睇 

天氣惡劣,雲海平台取消開放...  

太好了,6萬YEN咁就蝕左... 

睇唔到最期待的雲海....好想哭出來...  

唯有繼續訓,訓醒就去食早餐  

間餐廳叫Mikaku  

食物同尋日的HAL差不多,又係個D食物,只係多左d日式漬物








 
呢個鮭魚泡茶飯係餐廳獨有的
 


 
印象中呢個玉蛋燒幾好食
 

 
窗外只睇到外面的空地
 
 
食物都係普普通通
 


 
呢個三角形建築物就係Mikaku餐廳
 
 
Check Out離開呢個傷心地後,去了雲霄飛車之路
 




 
這裡是上富良野八景之一,天氣良好的話,都係影相的好地方
 


9 則留言:

  1. 咁有藉口再去啦!或者揀第二度嘅雲海。可遇不可求呀,感同身受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有藉口但冇錢...或者去泰國睇雲海

      刪除
  2. 雲霄飛車之路,睇相超正,星野渡假村好似比大陸人收購左?服務掂吾掂?多強國人嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀收購左,服務都OK,係check in時勁多中國人,食飯時就唔多見有大陸團

      刪除
  3. plan緊北海道見到你呢個連泊遭遇,我決定住一晚就算了…我一家三口兩泊要十幾萬YEN性價比實在太太太低...

    回覆刪除
    回覆
    1. 十幾萬(yen)對你地濕濕碎啦XDDD
      係附近搵間民宿住,半夜3點起身check下見到有雲海,即刻飛車過去

      刪除
    2. 拿拿拿,我番工帶左唔知幾多餐隔夜送做Lunch先儲到十幾萬YEN架
      btw,拖住件細邊有咁易話飛就飛就車,我問過老公3點起唔起到身,佢猶疑架XD
      我問佢連唔連泊,佢話有緣ge一次就見到住一晚得啦XD

      刪除