2018年11月11日 星期日

幸せのパンケーキ幸福鬆餅


幸せのパンケーキ幸福鬆餅  

幸せのパンケーキ在大阪有好多分店  

如果想係平日去食,可以在它的網站先預約,週末就要企係門口排隊了


 
店員都是年輕的𡃁妹
 

 
鬆餅即叫即做
 
 
晚上6點多,大部份人都去食晚餐,沒什麼客人,所以冇預約都不用等位
 

 
大約等了二十分鐘,鬆餅十分柔軟,入口即溶,好食
 


 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 你未食過呢間的鬆餅咋!?
      不過我都係日本第一次食鬆餅

      刪除
  2. 淨係睇照片已經肯家好過香港gram…香港gram好多氣孔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本野黎到香港會變哂質,起碼煮個個人都唔同左
      咁你要去日本gram食,睇下係咪一樣咁差

      刪除
  3. 幸福鬆餅是我食過暫時最好食的鬆餅,我在金澤食過,七點多各位都去食晚飯,我剛好食完晚飯,見吾使排隊,即刻入去食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次去日本,我會試下其他的鬆餅,睇下邊間最好食

      刪除