2019年4月4日 星期四

Central Embassy Eathai、Yenly Yours,Lavana Spa 禪,The Barn Restaurant


Central Embassy Eathai、Yenly Yours,Lavana Spa 禪,The Barn Restaurant

酒店check in完就去Central Embassy food court Eathai食lunch

 
行左一圈,發覺呢間pat thai好多人排隊
 
 
大蝦炒河
 
 
食完係商場行下,見到呢間Yenly Yours,又食芒果糯米飯
 


 
原本book左The Orchid dup骨
 
去到落左閘....
 
啪門冇人應,睇返email冇記錯日子和時間
 
email問點解冇人...
 
等左十幾分鐘,冇人應、冇回應...唯有走...
 
到左夜晚先收到回覆,原來佢有突發事,所以唔開門...
 
大佬早出聲啦,等我仲特登坐grab去...
 
 
夜晚去EmQuartier food court食飯
 
今次食豬手飯
 

 
第2日早上影的,天氣幾好
 
 
旅程最後一次dup骨,去Lavana Spa 禪
 
次次去曼谷,都會book呢間
 
下午1點前,book2小時的精油按摩
 
都會送body scrub或者 facial (60 mins)
 








 
夜晚去Siam Paragon地下超市買野,見到The Barn食扒好似唔錯
 



 
不過選擇唔多
 



 
叫左T骨牛扒
 

 
都唔錯,牛肉幾嫩滑
 




6 則留言:

  1. Central Embassy Eathai,呢個food court我幾like,環境光鮮望落比較高檔,我記得我仲食左兩餐(酒店住斜對面)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中意去emquarter多d, 少D人坐得舒服d

      刪除
    2. 剛去完iconsiam嘅food court,係幾有特色,但團友一致認為central embassy eathai好啲,坐得舒服又企理。我仲鍾意佢買手信嗰度,一次滿足哂兩個願望!

      刪除