2020年2月21日 星期五

Siam@Siam Design Hotel Pattaya

Siam@Siam Design Hotel Pattaya  

2019下半年香港發生好多事
搞到自己壓力幾大、好想去個旅行放鬆下
點知出發前無啦啦爆發武漢肺炎
好驚上機前中招去唔到...
好彩最後都無驚無險,順利年初一出發去曼谷


去程的飛機餐,蛋撻凍冰冰的... 

 回程的飛機餐,中間藍色個舊糕唔知咩黎,唔好食...

坐第一行,唔使頂腳,爽

 離開禁區先去買電話卡,落一層買車飛坐大巴去芭提雅

係第一個站落車,我開grab睇去酒店要200b,好貴...

現場有tuktuk等客,佢開200我還價100,最後150b成交

通常最後一篇遊記分享手信,不過呢次旅遊有點特別


我買手信大多是買食的,但今次主要是買口罩...  

年初一夜晚9點先到酒店,出去搵口罩已經太遲,下午已經比大陸蝗團掃清光了  

某日行T21時才見到有,只有呢日買到盒裝的口罩...  


上網問人呢隻得唔得,有人話有BFE 95%就得,我買左4盒

之後又有人話唔得,要有VFE 95%...
見到有N95,但呢隻好似係防塵,冇買

之後只有便利店先買到少量散裝,其實唔知得唔得,見到就買幾包




呢支綠色小小的薄荷藥,好勁,止痕止咳非常有效

有人推薦呢個噴喉嚨痛好有效,未試唔知係咪得

5年前第一次住siam@siam,免費升級大房,但今次就冇了...
最大分別是廁所細左好多




天氣好好,清楚見到T21商場


過幾日會搬去綠色招牌的Holiday Inn Pattaya 

右下好光的地方是唐人街夜市

夜晚有經過,但冇行入去,你懂的

基本上對房間滿意,只係晚上附近的live bar唱歌好大聲,差不多到12點先停



洗手台係廁所出面,這有點怪






可能真係有好多住客投訴晚上的嘈音,床邊就附送耳塞  
我帶著訓,堅得真係隔到90%聲音,每晚都訓得好好

酒店對面晚上有小型夜市,商場盡頭就是Big C超市

星期日上去無天際泳池,好多鬼妹...


4 則留言:

  1. 泰國有咁多口罩,反而去杜拜仲難搵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去十日得一日見到有得買,之後見到有只係防花粉普通口罩

      刪除
  2. 個泳池咁人山人海,哈哈
    BFE只係防下花粉普通飛沫,最少要BFE+PFE

    回覆刪除