2019年3月7日 星期四

鬼門泰式炒河Thip Samai,Make Me Mango,at ease massage,The Dock生蠔


鬼門泰式炒河Thip Samai,Make Me Mango,at ease massage,The Dock生蠔

今日第一個去的地方是Or Tor Kor Market

 
但已家好似改左名叫MOF
 
 
大部份都是賣生果為主
 



 
之後去King Power Rangnam商場
 
行左一圈,個商場幾新幾靚
 
係一個專買名牌的商場,乜da乜V、香港人好熟悉的名牌差唔多有齊哂
 
見到9成人行商場都是大陸人, 呢個場應該係主力做大陸人生意
 
唔係見沖哥介紹呢度food court有鬼門炒河,我應該唔會特登o黎
 
 
係3樓的food court
 

 
同其他food court差唔多
 
有海南雞飯、豬手飯...
 
 
曼谷食pad thai最出名係Thip Samai
 
位置遠離市區,又唔近BTS
 
聽聞顧客太多,起碼等成粒鐘先有得食
 
已家係呢度開左分店,方便好多
 
 
叫左大蝦炒河和鮮榨橙汁
 


 
食完後感覺
 
我都係中意食港式乾炒牛河多d...
 

 
food court對面有間Make me mango
 
當然食個芒果糯米飯先走啦
 

 
食了左上個個芒果綿綿冰
 
 
食完飽到,個沙冰只食左一半....
 

 
呢度都有Nara餐廳
 
 
商場出面有個春節市集
 
但咁鬼熱,仲坐係出面食野...
 

 
原來有接駁車去BTS附近,不過自己行去只係4-5分鐘
 
 
 下午又去dup骨,at ease massage
 
係BTS Phrom Phong附近
 
 
好似係日本人開的
 
現場見到大部份顧客都係日本人
 

 
今日試泰式按摩,2小時 580泰幣
 

 
之後去EmQuartier Foodhall食晚餐,呢度人唔多
 
比係T21和siam paragon 食得舒服好多
 
海南雞幾好食
 

 
食完行下商場,見到The Dock有生蠔食
 




 
唔識叫,是但叫個拼盤
 
 
好老實,之前從未食過生蠔...
 
成日見blog友分享生蠔好好食
 
今日係曼谷獻出第一次試下食...
 
 
由細隻開始食,好似冇乜味、淡淡地...
 
有幾隻腥腥地,是不是正常的??
 
食完感覺,我真係唔太like食滑散散的食物
 


2 則留言:

  1. 我全家人都好like食生蠔👍,見到都流晒口水。
    去曼谷我就最鍾意食芒果糯米飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解我食唔到你地成日講生蠔的鮮甜味??

      刪除