2018年3月5日 星期一

高雄頭等艙飯店Airline Inn


高雄頭等艙飯店Airline Inn

大年初一到機場,就見到男、女財神,希望今年會有少少橫財運啦....


連日本學生都返鄉下過年了

高雄我來了,希望唔好太熱...  
(後話,高雄唔熱,但我係墾丁比太陽曬傷左皮膚)

坐中華航空,1小時20分的航程,也有熱飯吃

習慣落機後即刻快步向前快走,根據過往經驗,農曆年假期海關一定超多人  
現場大約有60多人排隊,但是只有2位工作人員...  
等左10多分鐘,先開多2個櫃台  
到我完成手續後,回頭一看,成個大堂已經企滿人,差不多有150多人....  
出境大堂

先去大哥大買網絡卡,15天700台幣  
右邊是去墾丁的機場快線


銀行卡有開通海外提款服務,就可以在ATM禁錢

左邊直行就是捷運(地鐵)

網絡圖片  
從機場去市區只要10多分鐘,十分方便

假期竟然咁少人...  
少左大陸客,對台灣旅遊業影響都幾大...


連車廂內也不多,不過去到市區開始多人

高雄不算旅遊熱點,加上少左大陸遊客,還以為酒店會非常便宜  
原本想試下住5星酒店Hotel dùa,但要千幾一晚...  
最後住呢間頭等艙飯店  
價錢合理,最重要是它就係捷運高雄站附近,非常方便  
步出車站,就已經看見它的大招牌

在台灣大部份人都是坐機車(電單車)週圍去,所以大眾交通工具就好少人坐  
估唔到連小朋友都可以坐機車,就咁企係司機前面
原來渣機車技術是從小開始訓練的...

豪華雙人房

 6晚費用,大約HK$4700元,包早餐  
不過我一次都冇食過,因為我太遲起床了...  
看了網上圖片,好像不錯

隔音還是差一點,鄰房大聲說話都會聽到聲音




窗外可以看到台鐵高雄車站,捷運站就在右邊(拍不到)

門口左邊是洗手台,右邊是浴室



不知是不是環保,台灣酒店沒有洗手液提供,只有肥皂一小塊



企浴空間意外地很大,6個人一齊沖涼都冇問題...

check in時送給我的利市,賀卡一張和一豪硬幣...

酒店大堂



酒店有洗衣機,不過只有2台,人多時要等

酒店外貌

除了交通方便,連食野都好方便  
左邊有印尼小吃

KFC、吉野家、三商考福、麥當勞  
完全唔使驚冇野食

夾公仔機


 斜對面有7-11便利店

夜晚影的

7 則留言:

  1. 呢間酒店都ok喎。我住過Dua,間房都無你呢間咁大咁。

    個電視係咪呢塊玻璃成幅趟得?

    高雄都幾正,機場近市區。又一街嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. Dua的房仲細過我個間!!? 你幾錢一晚
      窗前有個鐵架,電視就掛係架度
      高雄係得食野幾好,景點就差d

      刪除
  2. 買15天上網咭,你去好多日?

    回覆刪除
  3. 間酒店好文青,去得高雄都唔會stay太耐酒店,呢d酒店咪幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上成個台灣都好文青...如果溫泉酒店,多數會stay係酒店大半日...

      刪除
    2. 我諗台北市除外 lol
      當年第一次因工幹去台北,我第一個感覺以為自己番左大陸…

      刪除