2018年3月6日 星期二

高雄三牛牛肉麵、蓮池潭春節市集


高雄三牛牛肉麵、蓮池潭春節市集  

我的台灣三寶,每次去台灣一定會食: 珍珠奶茶、魯肉飯、牛肉麵  

來到高雄第一餐當然是食牛肉麵啦,出發前已經google左好多間出名的牛肉麵  

先坐捷運去左營高鐵站,上篇遊記忘記說捷運剛在2月開始可以用增值悠遊卡

台南以下大多用一卡通,台北用悠遊卡,但現在已經沒有分別,兩張卡都全國通用  

每個捷運站的出口,都有清楚資料去那個景點坐什麼公車  

但我坐過一次後,唔建議大家坐公車

 
網上都說坐紅51A,在蓮池潭下車  
 
等車時我在站頭看時間表,差不多半小時或一小時才有車,等超久...  
 
我都等左20多分鐘先有車...
 
上、下車要刷卡,如果下車忘記刷卡,好像會鎖卡...  
 
最方便的是,在高雄火車站坐台鐵去左營火車站(不是新左營站)  
 
出站後可以步行去蓮池潭,不用坐車 
 
 
在台灣老店食飯點餐和香港好唔同  
 
係香港,你進店後就會有夥計招呼你,幫你搵位和點餐  
 
係台灣,大部份都是自己搵位、自己點餐後再去比錢,最後坐低等食 
 
三牛牛肉麵
 
 
係門口先拿餐單和筆
 
 
自己搵位坐
 
 
填寫完後,再出去櫃檯比錢
 
 
通常櫃檯旁邊有很多小菜,例如青瓜、豆腐、牛雜等等
 
拿了後才一次過比錢
 

 
坐低後手也不是閑著,要自己拿筷子
 
 
自己拿醬料,食物不用自己拿
 
 
好大碗的清燉牛肉麵。。。應該用大窩比較貼切...
 
 
湯頭偏清淡...肉很軟  
 
香港人喜歡食牛腩,台灣人就喜歡牛腱肉 (香港叫牛展)
 
 
食飽後,就去附近的蓮池潭市集  
 
這個市集是新春限定,平日沒有的
 
 
好多人,水泄不通
 


 
原本冇計劃來看龍虎塔,看過網上圖片,覺得個樣好卡通、好膠... 
 
因為要食牛肉麵,先順路來看看
 





 
好巨大的關公象!?
 
 
來到高雄第一個夜市
 


 
原本想買幾包做手信,佢話限期只有5天,唔知我有冇聽錯!? (我國語太爛)
 



 
蓮池潭當然有好多蓮花
 
 
不過大部份唔係黃哂就係死哂...
 





 
冰的涼糕,試吃一口,真的有點冰涼感覺
 

 
車上的小型摩天輪,好像台灣才有
 

 
第一次在夜市看到的打麻將灘檔
 
 
香港的篤魚蛋,在台灣夜市也很常見
 
 
台灣的香腸很甜,但我中意食
 

 
明明是關公,但個名又中又西,叫北極玄天上帝....
 


 
豬扒肉好乾好鞋,肋排味道還可以
 
 
台灣獨有產品-愛玉,口感似蘆薈
 
 
台灣的XX奶茶真係好平,價錢係香港一半
 
 
晚上的龍虎塔,有亮燈都幾靚
 

 

5 則留言:

  1. 我係搭台鐵去蓮池潭,我嗰次係3月中去,熱到冇命。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都有去過高雄...3月已經咁熱,7月死得人

      刪除
    2. 都已經係5年前了。而家redeem緊mileage去高雄,不過有去程冇回程,可能都係去唔成。

      刪除
  2. 我試過九月去高雄,去旗津嗰日無遮無掩,超熱。

    我去台灣鍾意苦瓜汁牛肉麵同胡椒餅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解,高雄美食好似冇台北咁多

      刪除