2018年6月25日 星期一

kkday墾丁共乘車服務


kkday墾丁共乘車

今日終於要離開墾丁了,接送車還沒來接我前,出去大灣沙灘走走 

天氣超級好,太陽高掛氣溫炎熱,不過有海風吹來,十分舒服  

從墾丁去高雄機場,也是網上購買kkday的共乘車服務


要注意的是,他們容許時間差會有30分鐘 

即是司機遲到29分鐘都冇得投訴

 我預訂11點,但這次司機11點28分才到達...  

所以要去機場的話,要預多些時間  

離開墾丁不久,司機先去海洋館接一個旅客
  
之後在途中,司機見到有兩個後生女係巴士站  

他竟然停車,落車游說她們坐他的車去高雄...  

當時我心想“司機大佬,我好似趕時間去機場,如果遲到飛機走左,邊個負責任..."
  
最離奇的是,她們竟然肯上車...  

如果係我,一定唔會上陌生人的車...  

有驚無險,最後終於順利到達機場  

這次高雄墾丁之旅,唔知買咩好,只買了鳳梨酥、烏魚子、花生糖...

 
只有16.5kg重,買得真少...
 
 
原本想係機場再買手信和食lunch 
 
點知高雄機場只有一間手信店和一間餐廳...
 
 
是是但但係呢間叫鄧師傅食飯
 
中哂大伏,好鬼難食...
 
 
好彩飛機餐有飯食,差D餓死我....
 
 

4 則留言:

  1. 烏魚子送酒正!不過你唔好…

    回覆刪除
  2. 共乘車通常都會兜客,我會保險D早一晚返高雄,第二日自己搭捷運出機場。

    回覆刪除