2018年7月24日 星期二

ふく流らーめん 轍 本町本店


ふく流らーめん 轍 本町本店
  
凌晨7點先飛,我住個度冇通宵巴士去機場

唯有坐最後一班地鐵去機場,係大堂度呆坐幾粒鐘等check in

原本想訓,但原來有好多清潔人員係度吸塵洗地搬野... 

出發時行李只是10KG,但回程就....

一部大相機和IPAD,差不多有4KG重

 已家去旅行好唔想帶大相機,好想買部細機去

今次旅程有一半相係用手機影... 

大約4時半,可以辦理登機手續

7點至8點,UO已經有7個航班,唔怪得咁早就開

先去便利店飲杯野食個包,回頭經過時已經開始多人

上一次去大阪已經是4年前...

 冇delay,好彩個風吹左去沖繩

係酒店先放下行李,就出發去食午餐  
平民版米芝蓮車胎人推介的ふく流らーめん 轍

叫左呢個柚子味的雞白湯拉麵

都有傳統原味湯頭的

原本仲想叫個叉燒飯,但天氣太熱冇哂胃口...

 食拉麵要有冰水真係好重要的

天氣炎熱,拉麵都未嚟,已經飲左3杯冰水

白泡泡的雞骨湯,沒有傳統那種的死鹹  
叉燒係我中意的半肥瘦

 食飽後就去Osaka Grand Front行商場  
嚟呢度最大原因是想買眼鏡  
先去zoff,價錢便宜,但款式不多  
之後去JINS,價錢和ZOFF差不多,但款式比較多
選好眼鏡,交比店員後等驗眼  
女店員只會簡單的英文,想同佢深入溝通都唔得

佢會比兩張相你睇,問你邊張睇得清楚  
睇左2X張相大約十幾分鐘就完成,之後店員問我鏡片要不要防藍光 
有分25%、40%和70%,25%今日內可以搞惦
但40%以上就要7日,眼鏡架+鏡片8千yen 
加防藍光5千yen,可以退稅,但我忘記拿護照.... 

日本設計

但大陸製造

唔知係咪玩手機太多,望近野開始睇唔清楚

要除眼鏡先睇到,換左新眼鏡都冇幫助... 


晚餐去酒店附近的市場ずし中央店




可能是在遊客區,感覺價錢不便宜,味道還可以



食飽後就返酒店訓,聽朝一早要去機場,出發去北海道

14 則留言:

  1. "望近野開始睇唔清楚,要除眼鏡先睇到"哈哈, 係老花 !

    回覆刪除
  2. 早上7點幾的班次我都坐過(飛札幌),咁早我會選擇的士…
    我都有去JINS配過幾次眼鏡,我係帶埋舊眼鏡去配,節省雞同鴨講的時間
    當然你個case可能係眼睛有其他變化(聽落似老花),最好去香港驗驗先
    我地係香港驗完make sure無其他變化先拎舊鏡配

    回覆刪除
  3. 望近野開始睇唔清楚
    要除眼鏡先睇到,換左新眼鏡都冇幫助...咪就係老花囉😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 老花同近視係咪要分開配﹖ 有冇一塊鏡可以搞惦哂

      刪除
    2. 其實有平有貴,我老公嗰副鏡片好似係超薄1.6,要兩千幾。

      刪除
    3. 我因為深近視9年前做咗lasik,而家都唔使帶眼鏡。

      刪除