2019年3月14日 星期四

Avani Pattaya Resort


Avani Pattaya Resort  

曼谷酒店貴到我不能接受,所以中間幾日去芭提雅hea

都係搵返bell travel book巴士,已家bell要係網上預約買車票 

Bell travel唯一好處就係有接送服務,可以直接送你去酒店

 係bell的網頁買車票十分簡單,選擇出發的日子和出發時間、入住的酒店和要去的酒店  

用信用卡即刻比錢,之後會收到email確認信

因為vic3遠離市區,所以要多比一百泰幣附加費...  

Bell會先用小巴來接我,之後去到bell的總站,再轉搭大型巴士去芭提雅  

到達芭提雅後,小巴再送你去酒店 

係芭提雅5日4夜,想搵間酒店有大泳池、又要係市中心附近  

睇左好多間,比較喜歡的只有Avani Pattaya Resort


酒店大門就是海灘2路beach second road  

酒店旁邊是Royal Garden Plaza商場,涼住冷氣行出去商場就係海灘路 beach road  

坐tuk tuk一路向北去T21又得、一路向南去walking street又得,得左! 好方便...

 
avani是5星酒店,大堂十分有氣派
 




 
完成check in手續後,行去房間時會經過大泳池  
 
每天早上和下午,我都去泳池曬太陽睇下女,超爽der....
 













 
走廊好長,每層有二十多個房間,我的房間是209,差唔多行到尾....
 
 
房間是Garden View Room,5日4夜大約要2萬4千泰幣
 
成千五一晚,好肉赤...比淡季差唔多貴左一倍...
 

 
最喜歡呢張大床,超級舒服的,日日訓到唔願起身...
 

 
每個房間都有露台,但我不建議常常打開,因為好鬼多蚊 
 
有一晚沖涼時遇到一隻,有一日訓醒又有,塊面腫左三大舊...
 

 
Garden View就係咁,只睇到大花園  
 

 
房間清潔,裝修都幾新
 
日頭好光猛,夜晚就暗d
 

 
 
檯上的兩支水是免費的,每天都會補充
 

 
比較意外是廁所比較細,好似比Vic3的仲細....
 

 
唯一最大的投訴是沖涼時,地下的去水非常的慢  
 
沖完涼後的水多到,流哂出去外面的馬桶,變了一個小水塘...
 
唔知可唔可以投訴,要求換房或免費upgrade我去總統套房...
 

 
睇完間房,出去外面走走  
 
好多椰子樹,好似一個小森林
 

 
這是Avani的pool view主樓,十多層高
 
 
椰子樹咁高,邊睇到泳池...
 
 
這是我住的garden view,只有4層高
 
 

6 則留言:

  1. 上次去布吉已經係十幾年前,我諗都要等老公退休後先會再去。
    今次峴港酒店個浴缸去水都有問題,我只係同個公關閒談時提過,佢即刻搵人去睇,不過呢個係設計上既問題,睇完都冇解決辦法。咁酒店竟然waive咗我哋做spa既錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去布吉長住??
      投訴真係有用wo,下次我又投訴,睇下有咩free比我

      刪除
    2. 從來冇諗過去泰國長住,天氣咁熱,玩幾日就得。

      刪除
    3. 我哋做完spa簽單時,個職員話free一個人。到check out時,諗住去找埋條數,點知個staff話冇數要找,咁我同佢講我哋做咗spa,佢就話原來係全張單都waive咗😀

      刪除
  2. 我都最怕唔去水,但又真係成日出現。

    我都試過兩次清邁酒店free一次按摩,一次因為半夜警鐘誤鳴疏散,一次就半夜有狗吠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國真係好多酒店有去水問題﹐ 不過之後返去曼谷住的酒店就冇呢個問題

      刪除