2019年3月3日 星期日

曼谷文苑Chef Man、Infinity Spa、AEY seafood


曼谷文苑Chef Man

早上的曼谷,多雲天陰但依然好熱


去到外國我不少會去食中餐

但今日我竟然會走去飲茶...

Chef Man文苑 係Ratchadamri站4號出口

行前幾步轉右,直行到尾見會到個大水壺


 
 我冇訂位,所以一早就o黎
 
以為開11點,原來係11點半,一條友包場
 

 
先睇下有咩食,個價錢同香港差唔多...
 



 
今日目標,鮑魚汁花膠麵
 
 
大蝦腸粉,右邊有一忽好似比人偷食左...
 
 
鮑汁花膠麵,花膠真係幾大塊、厚身
 
食落都幾漿口,港幣200幾,都幾低食
 


 
鮑魚燒賣,鮑魚麻麻
 
 
我好中意食流沙包,但已家香港酒樓整的好難食
 
唔知係泰國會唔會食到正常又好味的流沙包
 
 
一打開個包
 
嘩! 正呀,真係流沙的,睇顏色已經知好食
 
 
一條友飲茶食左3舊水,係泰國食得最貴好似係呢一餐...
 
 
食完返酒店,天氣好左
 
 
Hea左一陳,就去dup骨
 
Inifinity Spa
 

 
坐低有杯野飲
 
有個女職員會同你簡單講下佢地有咩plan
 
試左signature treatment Infinity Aroma Massage
 
2小時 1890泰幣
 
一part泰式按摩、一part精油按摩、一part熱石按摩、最後頭頸按摩
 
如果下次再去,會試純泰式按摩
 





 
dup完有芒果糯米飯食
 
 
晚餐去AEY seafood
 

 
泰國人會有泰文Menu
 
外國人就比張圖你
 
都幾好,手指指好方便
 



 
聽聞左下角炸魚幾好食
 

 
炒菜,小辣
 
 
海鮮炒飯
 
 
炒蜆,個汁勁辣
 
 
烤大蝦,應該即叫即烤,等左20幾分鐘...
 
蝦膏幾香,但蝦肉好淡,好似冇落鹽
 
食完發覺我真係唔like食烤蝦
 
蝦肉太乾冇汁...
 


 
最後去Thong Lo附近的Mae Varee買芒果糯米飯
 
好似遊客多過本地人買
 

 

4 則留言:

  1. 一個人哽三個流沙包,勁!係喎,你唔食早餐㗎噃。

    Infinity Spa我都好like! 不過如果有埋個室會更好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食完舊花膠已經飽飽地,想打包,但嫌麻煩,最後食哂3個包先走...
      infinity spa 我記得精油按摩有獨立房

      刪除
    2. 我上次都有推油,但同其他有一齊瞓地,隔住層紗咋😜

      刪除
    3. 咁奇怪,你有冇預約? 推油唔係要除衫除褲?

      刪除