2019年10月31日 星期四

新宿瀬里奈 Mon cher ton ton鐵板燒


新宿瀬里奈 Mon cher ton ton鐵板燒  

出門前先去20樓影晴空塔,係蔚藍的天空襯托下,真係好靚


 
Lunch去新宿瀬里奈食鐵板燒  
 
都営大江戸線「都庁前駅」A2出口,對面就係新宿住友大廈
 
 
乘搭高速電梯上52樓
 

以為平日應該冇乜人,大約11:15到達,已經有十幾人排緊隊  

如果食唔到第一輪就慘了...


除左鐵板燒,仲有打邊爐和牛扒等等


特價午餐鐵板燒有分ABC三種


好彩唔係所有人都食鐵板燒,唔使等食到第一輪


 我食B Lunch


可以食神戶牛晚餐,不過價錢係我個個六倍...




前菜


香蒜麵包


帶子和蘆筍



特選西冷牛扒


沙律




牛扒煎好後,漬物、醬汁、白飯和味噌湯都一齊送上


主廚有問我牛扒煎幾成熟,我記得我話Medium

不過我覺得塊牛煎到七成熟,有點過頭,不過都好食的


最後是炒芽菜


食飽後服務員會帶你去酒吧區


從高處睇新宿市區,個View好正



甜品食芒果雪糕,加杯檸檬紅茶


夜晚上黎飲杯酒應該唔錯


午餐4800羊+10%服務費+10%稅,大約5,800羊


原來51樓的展望台從2017年開始閉鎖,可惜...


5 則留言:

  1. 夜晚過隔離食,我果次兩條友食Shabu Shabu 同 Steak,五萬四yen,35200yen@一個人,我唔捨得食XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果中左六合彩一定食呢個,不過1萬yen同3萬yen我可能食唔到有咩分別......

      刪除
  2. 原來LUNCH 價錢都唔算貴, 喺東京住左三個月都無去到, 而加呻笨中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你移民去日本? 我都想住日本3個月

      刪除
    2. 移民, 我都想.
      之前去咗東京學整麵包, 所以住咗3 個月, 而加返咗嚟啦!

      刪除