2018年4月4日 星期三

文字版瑞豐夜市,福中居豆花


 文字版瑞豐夜市,福中居豆花  

高雄大多夜市,攤檔就在馬路兩旁,掃街時會出現人車爭路情況  

但瑞豐夜市是規劃形夜市,佔地近千坪,面積應該有香港維園咁大

捷運巨蛋站1號出口,直行5分鐘就會看到

地方雖然大,但是人也超級多  

入口附近已經人山人海,逼到人貼人咁向前行 

不要說拿起相機影相,想郁下隻手都有困難...  

賣食物的小攤檔和其他夜市沒什麼大分別

往內走,就是有檯有椅子可以坐下慢慢吃的大排檔  

原本想影幾張相,但見到部份食客和店員好似古惑仔  

好驚比人鬧,所以唔敢影了...  

去到游戲區,有一檔打麻雀特別吸引我

坐下後會有真人和你對戰,對手是一個穿小背心和熱褲的辣妹  

好想坐低同佢大戰300回合,不過贏左冇錢,得公仔

如果來高雄只去一個夜市,來瑞風就可以了  

行完瑞豐,去了附近的福中居吃豆腐花

 
先選一種主食,豆花、仙草等等
 
 
再選配料
 
 
我吃的紅豆+豆腐花,係香港食豆腐花大多是落黃糖粉 
 
但台灣是落大量"糖水",好似飲糖水咁...
 

 

4 則留言:

  1. 個夜市迫成咁點行,有次我去逢甲夜市又係好多人,我哋行唔夠半條街就調頭走人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 入口好逼,不過入到中間就冇咁多人

      刪除
  2. 呢度嘢食多款啲,但檔同檔之間好近,仲要係好多滾油同明火。嗰種逼法,我行到一半越嚟越驚。 所以第二晚翻單都係去六合,反正都係想飲下苦瓜汁食下豆花嗰類大路嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇去六合,D人話貴,太遊客feel...

      刪除