2018年5月31日 星期四

墾丁大灣沙灘黃昏


墾丁大灣沙灘黃昏  

先講講墾丁自駕機車的經驗  

二月仲係淡季,馬路上汽車不多  

而且仲有機車專用道,感覺十分安全和舒服

一路渣一路比風吹住都幾爽

出發前已經知道墾丁天氣炎熱,但估唔到太陽會咁鬼勁 

冇搽太陽油,只係曬左半日,雙臂已經曬到又紅又黑...  

晚上沖涼時覺得痛,訓落床時又痛...  

離開白沙灣後不久,機車突然停低,開動多次都冇反應

好奇怪,唔係咁快冇電呀...  

望一望電池顯示針,竟然指住L...  

我渣車時會成日望下之針,都係指住H冇郁過

我懷疑有電時會指住H,到左0%完全沒有電時,就直接跳去L...  

幸好租車時有加哈特佛的we chat,也幸好有上網卡,可以即時開google map和cap圖  

send張圖比佢求救,要我用國語打電話比佢知我停係邊度,我真係唔識講...


等候救援期間,又影下我部機車  

見到車上的花痕,應該跌撞了很多次吧  

等了大約十多分鐘,職員把電池送來了



 回到民宿沖個涼休息一陳後,就去大街食lunch 

求其搵左間食麻醬麵和貢丸,好鐘意食台灣的貢丸



 
食完係大街行一陳,買左杯果汁
 

 
買左盒薯片
 
 
最左邊的唔知係咩,第一次食覺得好好食,好似係番薯
 

 薯片和薯塊普普通通

 
買完野就返去民宿天台,看看天看看海,慢慢享受一個悠閑的下午
 

 
不過坐得不太舒服,最後都係出去大灣沙灘
 
 
 藍藍天空高掛我的夢...
 
墾丁的熱度,感覺同泰國差唔多....
 
坐一陳又覺得熱,想返去...
 
 
原本有計劃去關山看夕陽,是全球12大最美夕陽之一
 
但租機車時嬸嬸告訴我上山的路太斜,不建議我渣機車去....  
 
咁我就留係大灣沙灘睇吧
 
 
係呢度睇夕陽都好靚啊
 

 
不過太陽下山速度好快,唔夠5分鐘就消失了...
 


 

2 則留言: