2018年5月2日 星期三

原鄉牛肉拉麵、夏牧日出牧場鮮奶茶


原鄉牛肉拉麵、夏牧日出牧場鮮奶茶  

今日要離開高雄,去墾丁享受陽光與海灘、和比基尼靚女(希望有)  

早餐去附近的原鄉牛肉麵食

 
剛剛開門,店員還在準備中
 
 
左下有馬英九簽名
 
 
牛鍵湯麵+台式雲吞湯  
 
我點了兩個湯,店員就用奇怪的表情望住我....
 


 
可能是剛剛起床,味覺還沒恢復,牛肉味道淡淡的
 
 
反而麵條好好食,口感QQ、非常彈牙
 
 
食完牛肉麵,又要趕去買珍珠奶茶  
 
去了這個叫夏牧日出
 


 
我應該是第一個顧客
 



 
我買的是湛藍蝶奶珍珠  
 
如果是用普通紙杯75台幣,用它自家的日出好瓶是100元
 
 
和宣傳的圖片都有九成似 
 
奶味很重,珍珠就非常甜...
 
 
最後回到酒店拿行李,結束高雄之旅  
 
原本計劃坐巴士去墾丁,之後看到有人話可以坐共乘車仲方便 
 
價錢比巴士只是貴少少,不過可以直接去到民宿門口  
 
在KKday先網上預約購票 
 
接送地點有多個選擇,其中一個係高雄車站對面的麥當勞等
 
就係我入住酒店的旁邊,超方便  
 
曾經係高雄車站附近,見有司機兜客搵人去墾丁
 
之後從墾丁回去機場,也是在KKday買共乘車服務,遲點再詳細分享經驗
 
 

2 則留言:

  1. 我諗佢諗唔到一朝早有人食兩大碗咁誇!

    呢個kkday好似幾好咁喎! 如果無其他人可以變包車?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會變包車,但應該冇可能,實有人坐的

      刪除