2018年7月27日 星期五

さとう食堂 -ウニ海膽飯


さとう食堂 -ウニ海膽飯  

每年夏季,就是利尻島和禮文島解禁吃海膽的季節  

6-7月是吃紫海膽 (淺黃色) ムラサキウニ,7-8月就是吃馬糞海膽 (深橙色)  バフンウニ

沒有做足功課,一直以為HeartLand Ferry 稚內港碼頭係終點站,但又好似唔係  

當巴士接近JR稚內站時,見到有人落車,我又跟住落  

嘗試問司機去碼頭是不是呢度落車,但溝通唔到,完全唔明佢講乜....  

行到去稚內站時開始落大雨,唯有先留係站內避雨


 
日本最北線路,新的稚內站就建築在舊的路軌上
 
 
當雨細左少少,就出發去碼頭,睇地圖以為唔遠,但行去差不多要十幾分鐘...
 
 
紅色是單程票,綠色是來回票  
 
藍色是週游票 (包括稚內>利尻、利尻>禮文、禮文>稚內)
 
 
稚內>利尻當日有效,之後第2和第3程14日內有效  
 
5,610yen都幾貴...要好好保管船票,唔見左就要...
 


 
利尻山十分有名,和富士山齊名
 
 
95%遊客都是日本人,大部份都是參加旅行團  
 
船還沒來,已經有好多人排定隊,原來...
 
 
2等艙不設劃位,又冇位坐,先上船先霸位,遲上船就...
 
 
船艙外有好多位,只要你唔怕凍唔怕食風...
 

 
一等艙係2樓,我等平民當然不可以上去...
 

 
稚內雪糕,天氣寒冷,想食都唔敢食
 
 
非常大霧,我是不是去左彼岸島(某日本漫畫)!?
 


 
可能是7號風球影響,大霧、大風、大雨,氣溫只有15度...  
 
我原以為7月的北海道是太陽高照,天氣炎熱...
 
但我現在只覺得好凍...  
 
我帶來的衣服全部都係短衫和短褲...
 
 
碼頭對面有餐廳、有租車公司
 

 
原本計劃去磯焼亭食個早lunch,但等到11點半都唔開  

唔知係咪執左...咁就去旁邊的さとう食堂  
 
係利尻島第一餐當然係食海膽飯啦  4500yen
 

 
深橙色的...係馬糞海膽啊!!!  
 
第一啖食落口,入口即溶,好creamy,味道甘甜濃郁
 
真係勁好食 


 

6 則留言:

  1. 7月頭去輕井澤都凍到c,7月中北海道仲要咁北應該更凍。識自駕如果去日本我都想揀夏天去下北海道避暑兼食海膽

    回覆刪除
  2. 有年8月喺阿寒都係得15度,所以通常夏天去日本都會帶長袖薄褸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前去大阪東京熱到傻,以為北海道都係咁熱

      刪除
  3. 一早望到碗💩,口水直流!

    回覆刪除