2019年11月25日 星期一

江之島~尋找它"貓"的故事


江之島~尋找它"貓"的故事  

島上原來有民宿


呢個係民宿!?...好似就快冧咁...





最後一個宮~ 奧津宮



這個樹...有點奇怪




海邊是海蝕平台,名叫"稚兒之淵"  

天氣良好的話,可以係上面行來行去 

但颱風逼近,非常大風大浪



連去岩屋的路都封了


唔知太早定太遲去,行左好耐都見唔到貓

係離開時終於遇到第一隻貓,卡娃依呢...


比較高機會見到貓,係聖天島公園附近  

好鬼惡咁望住我,唔知係咪呢度的大佬...


旁邊有隻勁黑的貓


之前便利店買的貓糧



食物的香味,吸引左豹紋貓出現



呢位老大真係非常有性格,乾糧放係佢面前都唔食

個樣好似話 "你比我就要食架,你都痴痴地..."


唔知點解,呢度的貓唔太親人,仲有點敵意....



又來了一隻橘色的加菲貓







呢隻肥貓好兇,行近時好大聲係咁"fi"我....


離開前開罐罐,呢位老大終於肯食了...

睇黎平時食慣好野...



唔知係唔係敵人係附近,警戒心好強,食緊野時不停左望右望....




係旁邊的停車場又發現貓貓



 

4 則留言:

  1. 嘩﹗你見到好多貓喎,我只見到一隻咁多>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時以為會有幾十隻貓圍住我...估唔到咁少

      刪除
  2. 高竇貓嘛。細個屋企收留咗兩隻自來貓,有隻一見到我就走㗎嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 似為食多d,有野食痴住你,冇野食就唔理你

      刪除