2019年11月8日 星期五

まんてん鮨 丸の内 ~平民版おまかせ廚師發辦握壽司


まんてん鮨 丸の内 ~平民版おまかせ廚師發辦握壽司  

東京站內最火紅的手信店NewYork Perfect Cheese,來到時竟然沒有人排隊  

行近時先睇到個牌寫 “今日賣哂喇"...


對面另一間人氣店Press Butter Sand,唔使排隊,仲大把貨賣 

不過限期只有一星期,唔買得太多


KITTE 商場6樓的展望台,去睇夜晚的東京車站  

原本仲想去新丸ノ内的展望台睇正面的車站,但開始落大雨...殘念



 まんてん鮨就係BRICK SQUARE地下一樓


來日本食壽司大多是去一般的店鋪,從未想過去食おまかせ  

因為它給我的感覺是非常高級、食一次要幾萬yen...  

而且預約又困難,要打電話要講日文...  

有人分享まんてん鮨的おまかせ只係6000yen 

可以係官網預約,唔識日文都可以book

不過網上預約只可以叫6000yen的おまかせ  

午餐3000yen的,要去現場排隊  

比預約時間早15分鐘到達,因為有空位,服務員可以比我入去 

可能因為可以網上預約,感覺有一半人是遊客  

店內有壽司吧檯和兩張4人檯,坐的位置不能選擇...


開始前師傅會問你有咩唔食 

先來一小杯的湯,味道似蜆湯


每上一道壽司,師傅都會簡單介紹係咩魚,但我唔識日文,講左都唔知係咩魚...


海藻﹖滑溜溜的


好似係拖羅


口感好似係花枝墨魚


鮑魚


金菇壽司...

望住舊金菇,我以為去左元X...


望住張相幾分鐘先記得...呢舊係番茄...



茶碗蒸



鰹魚


中拖羅


豆腐好有印象,豆味好濃好香


我是黎食壽司的,點解會比花生我食...



辣椒蘿蔔乾



生蠔


海膽



蜆仔味噌湯


穴子


吞拿魚手卷


玉子焼


食到呢度我已經飽到上心口,好想同佢講唔好再比野我食... 

最後呢個,甜甜地,好似係牛蒡


真的最後了~巨峰提子


原來食おまかせ食好鬼耐的,食左差唔多90分鐘先食完...  

睇返相原來食左二十幾樣野,6600yen食咁多野又真係幾抵食


4 則留言: