2019年12月9日 星期一

上野山家炸豬排、椿サロン 銀座厚鬆餅


上野山家炸豬排、椿サロン 銀座厚鬆餅  

又係上野搵食時見到山家,記得有人話炸豬扒好食

 
價錢都幾親民,上等炸豬腰里脊肉套餐1200yen
 
 
套餐包括白飯、醃蘿蔔、味噌湯和一大塊炸豬扒
 

 
皮脆肉厚,肉就少少乾,都OK好食
 
 
食飽去銀座行街,原來今日係紅日,街道變左行人專用區
 

 
見到大福好似唔錯,紅豆餡好多,但皮都好厚....
 
 
三越百貨地下超市,大阪堂島ロール,個cream真係好食
 
 
原本計劃星期六黎椿サロン 銀座,但打風食唔到
 
無啦啦多3日係東京,終於食到...
 


 
pancake選擇唔多,北海道哈密瓜限定
 
 
只有原味的pancake,只分配料唔同(一個是甜、一個是咸)
 



 
我食甜的,配料有蜜糖、芝士、牛油和紅豆
 
 
大約記得入口即溶,但唔係溶哂,都有得咬幾下
 

 
pancake係好食,但最有印象係杯紅茶
 
真係紅茶有紅茶味,好好飲...
 

 
晚上又去上野,上野真係有好多XX大眾酒場,隨便入一間食串燒
 
 
串燒幾好食,只係選擇比較少
 



 

8 則留言:

  1. 估唔到你都幾好甜食。我都好多人講鍾意食大福都俾人瞄😒。

    生cream卷蛋睇落都知好食。有無試過生cream大福?好味到喊😭。

    上野有檔叮噹燒都好出名。下次試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我甜咸都食,好食就得
      生cream大福未見過,邊度有?
      叮噹燒係阿美個頭?

      刪除
    2. 係呢間,大正二年開業!

      http://www.ueno-usagiya.jp/

      刪除
    3. usagiya原來我係地圖有bookmark,不過冇時間去

      刪除
    4. 我平時都會去香港華×結,買大福食,日本送嚟㗎。好like山形嚟嘅枝豆大福。呢期聽講都有生cream綠茶大福,你買嚟試下。

      刪除