2019年12月1日 星期日

神戸牛すてーきIshida. 銀座本店 神戶牛鐵板燒


神戸牛すてーきIshida. 銀座本店  

今天的上野開始烏雲密佈、風雨欲來...

 
午餐食鐵板燒  
 
石田屋神戶牛扒Ishida就係Ginza 7th Place 7樓  
 
Ginza Six都有一家同名字的,但同佢應該沒有關係的
 
 
特價牛扒午餐
 
 
神戶牛午餐  
 
今次食豪少少,西冷100g 10,000yen 
 
另加500,白飯轉大蒜炒飯
 
 
由開始食到埋單,只有我一個人...
 


 
相機先食,油花好靚
 

 
前菜
 
 
沙律
 
 
開始煎囉~~~
 
 
剛剛好五成熟,口感入口即溶
 
真係好好食
 



 
加了碎牛肉炒飯,好香
 


 
最後是甜品和紅茶
 
 
店員比我的宣傳單,原來石田屋有好多分店
 
 
成皮野(Yen)的神戶牛鐵板燒,係我旅程中最貴的一餐...
 
 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 好貴先真,不過係香港好少食,去日本要狂食

      刪除
  2. 呢個價在東京食神戶牛好OK呀,呢D油牛一年食一兩次就夠,少食多滋味

    回覆刪除
    回覆
    1. 去日本先會食,真係一年先食一次

      刪除
  3. 真的好豪!平常我不吃牛, 怕"SO", 去到日本嘗禾牛, 吃了又O.K. 亞仔(大少)話我真識食.....KAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港食的牛扒真係好垃圾,係去日本先會食...

      刪除