2019年12月4日 星期三

在東京遇上最強颱風哈吉貝的一天


在東京遇上最強颱風哈吉貝的一天

睇新聞哈吉貝會係晚上最接近東京,所以今日冇地方可去,唯有留係酒店發呆....
 
早上已經開始落大雨



酒店餐廳仲有開,如果出面冇餐廳開,都可以返黎食lunch

但晚餐呢...



行去阿美估唔到大部份店鋪已經冇開






附近的便利店冇開,只有呢間7仔仲有開


有沒有見過冇人的阿美橫丁!?


記得JR上野站有間超市,點知黎到成個車站的商店一間都冇開....

冇辦法,唯有去吉池超市博下佢有開
  
太幸運了,真係有開,今晚晚餐有壽司食,幾驚今晚要食自己....



仲買左水果


晴王好貴...個樣仲唔多新鮮

解決左晚餐的煩惱,返去阿美睇下邊間餐廳仲有開

行左一圈,得2、3間餐廳仲有開

冇咩選擇,唯有再去鳥道酒場食串燒





雖然電視有警告不要外出,話會死幾千人...

但我見街上幾多遊客行黎行去,大部份都係鬼佬...


食飽就返酒店


其他店都唔開,得呢間謎之店仲開...

打風冇野做,係屋企睇碟好正常的...
.


睇電視新聞,靜岡好似特別嚴重



晚上無聊係酒店門口睇d雨有幾勁


新聞話颱風明天早上會離開東京,咁我明天下午坐飛機返香港應該冇問題啦...應該...!??...

8 則留言:

  1. 兩年前10月我最後一天喺東京又係遇上當年最強颱風

    回覆刪除
    回覆
    1. 打足成日? 有冇出街食飯

      刪除
    2. 我搭夜機走,喺個風最接近晚時候。嗰日落足一日雨,我喺築地食午飯,然後行商場。

      刪除
  2. 回覆
    1. 間間都唔開,得佢有開,日本仔真係...

      刪除
  3. 呢個最強颱風哈吉貝, 連我個女都話佢要執定嘢準備去避難所, 好彩最後都唔駛去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去避難所咁誇,佢住邊度

      刪除
    2. 佢住埼玉, 附近有條河川可能會氾濫, 所以政府勸居民到避難所暫避.

      刪除