2018年8月1日 星期三

姫沼展望台,姫沼園地


姫沼展望台,姫沼園地  

又坐返尋晚個位食早餐

 
早餐是自助餐的形式,不過食物種類不多
 
係香港唔飲牛奶,但係日本就朝朝飲2杯
 
 
食飽後就即刻出發,今日有好多景點要去  
 
先去附近的姫沼展望台
 
 
天氣良好的話,可以見到禮文島和稚內
 
 
白色戀人老闆就係呢度見到利尻山咁靚,就用左佢做封面
 
 
尋日大霧,今日就多雲...
 
 
連對面海的禮文島都睇唔到...
 
 
咩都睇唔到就走人,渣車落山去姫沼園地
 

 
重點是左上"熊鈴",出發前十幾日
 
新聞報導話有一隻熊唔知係邊度游水來到利尻島  
 
真識食,連熊都黎食海膽....
 
 
熊鈴就係休息室購買,如果有計劃行登山徑,最好買一個掛係身上
 


不只睇到利尻山,它的倒影會反映在湖上  

睇過網絡圖片,好靚的,不過今日我就無緣睇到了...

 
可以沿著湖走一圈,不過我驚遇到熊,做左佢早餐...
 

 
登山徑可以去到利尻山頂
 

7 則留言:

  1. 結果有冇買到熊鈴?呢度可能獨市生意要賣一千円,我喺 mont bell 見過好多款又冇咁貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇買呀,我冇打算行山。可能利尻島冇乜商店,我都唔覺其他地方有得買

      刪除
  2. 20分鐘行一圈好ok吖。不過我呢啲住慣城嘅,成日都無乜危機意識。真係會遇到熊㗎?

    回覆刪除
  3. 隻熊由稚內非法游水過去, 都真係好叻仔
    我第一晚都唔好天, 好彩第二朝見到吓個山頂, 下晝又係乜都睇唔到

    回覆刪除