2018年8月2日 星期四

ペシ岬展望台,沓形岬灯台


ペシ岬展望台,沓形岬灯台  

ペシ岬展望台沒有停車場

 
係附近見到利尻マリンホテル,就泊車係前面個停車場
 

 
大約行十幾分鐘就上到展望台
 

 
利尻有十六個著名景點,呢度係第十三個
 
 
今日天氣好左D,見到大半個利尻山
 


 
無聊影下週圍環境
 
碼頭
 
 
民居
 
 
專心影緊相時突然有人大叫,回頭一看原來係烏鴉
 
嚇死我,明明上黎時冇人的....
 
 
仲有路可以行上山頂
 

 
影埋個海就離開了
 
 
沓形岬灯台
 
 
 燈塔旁邊的小屋是休息室和資訊中心
 

 
檯上有白紙提供,可以比人寫對利尻島的感想
 

 
呢度有大片草地可以比遊客露營,見到有洗手間、烤爐
 
 
 島上最常見到呢種毛毛蟲,成日差D唔小心踩扁佢
 
 
入口就係呢度,google map搵 "時雨音羽歌碑"
 
 
左邊是海產店、有停車場,右邊是入口
 
 
 除了鴛泊港碼頭,仲有沓形港碼頭,好似只係去禮文島
 
 
旅遊書成日講的海膽雪糕就係呢度,海產店旁邊
 

 
海膽加雪糕我覺得怪怪地,所以只食普通的抹茶味
 
 

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 我驚食完個肚唔舒服

      刪除
    2. 海胆雪糕x2

      前一篇漏咗問。你香港無飲開奶,去日本朝朝飲唔怕肚痛。我實唔得。

      刪除
    3. 日本日日飲奶冇事,可能你個胃消化唔到D奶

      刪除
  2. 我果日又大風又凍, 無上到ペシ岬展望台

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦, 隻熊過咗黎, 旅館主人叫唔好出夜街, 出去都要小心D

      刪除