2018年8月21日 星期二

炉ばた ちどり二重海膽丼 + ちゃんちゃん燒花鯽魚


炉ばた ちどり 二重海膽丼 + ちゃんちゃん燒花鯽魚

訓到自然醒,尋晚竟然冇奇異事件發生... 

可能我個大腦接收太差,同佢地連接唔到...

早餐係自助餐形式,食物有日式和西式

 
最有印象是咖哩汁,好香好味道
 
早餐我唔習慣食飯,但都食左兩碗
 
 
離開時,見到對面間房開左門  
 
八卦企係門口睇下,格式同我間房一樣,可能日本人習慣比較昏暗的房... 
 
 check out時,工作人員告知,今天海上大風大浪,下午所有船會取消...  
 
唯有即刻去還車,坐最後一班船去禮文島  
 
離開時影的酒店大堂
 

 
利尻碼頭
 
 
今朝得十度...好凍...好凍...
 
唔知冬天的利尻島會不會落雪?
 
 
船來了
 
 
超多人,所有人都趕著離開
 
 
船艙內已經逼滿人,唯有出去外面抖下氣
 
 
如果唔怕麻煩,可以係稚内租車,連人帶車上船
 
 
架船都幾大,最多可以容納500多人
 
 
終於要離開利尻島了,不知何年何月何日會再來...
 
 
雖然大風大浪,但船身十分穩定,感覺不太搖晃
 

 
大約40分鐘到達禮文島,落船前影下冇人的船艙
 



 
原本計劃下午先來禮文島,已家10點幾都唔知做咩好...  
 
想租車去景點,但大風雨應該咩都睇唔到
 
唯有係碼頭大樓內玩下手機  
 
呆到11點就去食飯
 
炉ばた ちどり
 

 
叫左最出名的海膽飯和ちゃんちゃん燒魚
 
 
都有好多其他野食
 


 
因為會食燒魚,所以安排坐係炭爐旁邊  
 
可能係小店,抽風勁弱,燒魚時超級大煙,煙霧瀰漫...
 
 
如果唔食炭燒野,就會坐普通位
 
 
先來燒魚,好似幾新鮮
 

 
燒左幾分鐘,突然有位伯伯走黎,無啦啦搞爛我條魚...  
 
原來佢想話比我知,魚尾的肉可以食得,而且仲要撈埋秘制味噌醬一齊食 
 
我唔太喜歡食日本燒魚,因為條魚燒得好乾好鞋唔好食 
 
不過呢條魚肉非常軟滑,好好食
 
雖然好熱好辣口,但食到停唔到口...
 

 
差唔多食完時,海膽飯就來了
 
 
打開個蓋,好驚嚇,成個飯面都係海膽...
 
 
馬糞海膽個種美味,不能用語言來形容  
 
一定要親身來食先知道....
 
 
 
它叫二重海膽飯,因為在中間仲有薄薄一層的海膽
 
 

4 則留言:

  1. 上次來因為炭爐位滿座食唔到燒花鯽魚,不過碗海膽飯的味道現在還印象深刻,下次來一定再食。

    回覆刪除
  2. 呢個二重丼啲海膽補番酒店嗰餐有突啦!

    回覆刪除