2018年8月23日 星期四

桃岩展望台


桃岩展望台  

非常清淡的日式早餐,爐上有煎魚(冇影相)  

旁邊的日本伯伯好好人,他教我白飯加生雞蛋再加醬油撈黎食 

生蛋撈飯真係食唔慣,其實我想煎熟隻蛋來食多d...

 
民宿都有得租車,不過要預訂,我想租都冇了
 
 
最後一天在禮文島,爭取時間先去租車  
 
以為是平日,租車應該冇難度 
 
但去左豐田和日產問,都說沒有車了...  
 
記得昨天去澡堂時,附近有間租車中心  
 
如果真係租唔到車,唯有參加半日團或者坐巴士了  
 
幸好仲有最後一架車可以租,不過職員話要等到十點...
 
現在只是9點,又要去碼頭內呆坐...  
 
返去取車時,職員要用英文解說時,個樣好似好緊張...  
 
租六小時,一萬四千日元,包保險和汽油,好貴.....  
 
時間不多,即刻出發去第一個景點  
 
來到這裡,見到呢條道路好狹窄
 
唔似比車行,而且仲有好多遊客行上山 
 
 
最後決定將車泊係旅遊巴旁邊,同其他人一齊行上山
 
 
行到一半時影的,可以見到我部藍色汽車
 
 
頂...差唔多行到山頂,真係可以渣車上山...真係O 哂嘴...
 
 
仲有電單車
 
 
有工程進行中,遲D條路應該會闊好多
 
 
山頂有停車場,大約有十多個車位
 
 
個個全副裝備上山,得我短T短褲...
 
 
禮文島又名花島,夏季時隨便係路邊都睇到花
 
 
影相時間,影、影、影...
 


 
禮文島除了吃海膽,也是登山的熱點,好多人特登黎行山
 
 
有好多登山路徑,最長的8小時,由最南走到最北
 
 
黎左4日,得今日最好天氣,終於可以睇到利尻山頂
 

 
桃岩展望台係山頂
 
 
桃台猫台展望台係另一邊山腳
 
 
似不似貓的背部?!
 
 
離開前又影、影、影
 



 
7月初,路邊的野花不太多
 

 
離開時,下山和上山的人好多
 


2 則留言: