2018年8月31日 星期五

北星農場哈密瓜放題


北星農場哈密瓜食到飽放題  

出發前,係google狂搵資料,富良野邊度有哈密瓜放題食 

搵到呢個北星農場的,2500日元,30分食到你唔食 

不過要打電話預約,所以昨天搵民宿主人Jimmy伯伯幫我打電話,真好人

 
跟住google map順利到達,不過位置有少少偏差  
 
地圖顯示的位置是北星農場對面  
 
害我把車停泊在人家的倉庫前面...  
 
請大家注意,食哈密瓜是呢間小屋
 
 
我預約下午2點,竟然沒有人...
 
 
他應該是農場主人吧﹗﹖ 可以講英文溝通
 
 
比錢後,即刻開動食哈密瓜
 
 
第一盤都未食完,第二盤又來了
 
 
瓜肉很爽甜,好食
 
 
我應該食左成個哈密瓜吧
 
 
時間應該差不多了,但農主很好人,仲問我夠唔夠,最後再切多兩舊比我
 
 
閑談中,我問他是不是一定要打電話預約  
 
他說最好先打電話,但是如果沒人的話,沒預約都可以來食 
 
他告訴我之後3點,有30人的團來食哈密瓜....
 
 
屋外的哈蜜瓜田
 
 
除左食哈蜜瓜,北星仲有提供民宿可以入住
 
 

3 則留言: