2018年8月5日 星期日

利尻島餵海豹食魚


利尻島體驗餵海豹食魚  

google map定位"仙法志御崎公園",就在利尻島最南面  

有一個大停車場

 
係利尻昆布加工廠對面
 
 
 沿路往海邊走
 
 
海豹就係被飼養呢個小小的水池內
 
 
小商店,主要賣昆布產品
 
 
一碗小魚賣100日元
 
 
記得呢度可以食即開新鮮海膽,但見唔到有負責人...
 

 
海豹係呢度不太自由地暢泳...
 

 
返轉頭去買魚仔
 

 
聞到魚的味道,對眼係咁啤住我...
 
 
海豹: "唔好玩野,快D比我食!"
 



 
仙法志御崎公園附近,有好多古怪石頭,不過我唔夠時間就冇去睇了
 

5 則留言:

  1. 果兩隻嘢超現實, 見到你隻手拎住個碗即刻游埋黎, 食完就閃

    回覆刪除
  2. 幾得意喎。我成日都唔識分海豹同海獅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識分,人地話係海豹咪就係海豹

      刪除