2018年8月29日 星期三

富良野民宿 あしたや Pension Ashitaya


富良野民宿 あしたや Pension Ashitaya  

又到了早餐時間

 
晚餐是西式,早餐是日式
 
 
來了利尻和禮文島多天,今日離開先最好天氣....
 

 
每當有船來到或離開時,青年旅舍桃岩莊工作人員會和住客一齊來歡迎遊客
 

 
終於影到船的全身
 

 
回到稚内,即刻去豐田取車  
 
係豐田台灣網址預約租車,先有得買NOC保險  
 
7月7日取車,12日係札幌站北口還車,費用7萬日元 
 
 NOC保險另外購買大約3千日元,網上預約時要即刻線上付費  
 
還可以預約ETC卡  
 
這就是我租的HV1級 AQUA油電混合車
 


 
車尾可以放3-4個25吋旅行箱
 
 
Power制係右邊,一睇就睇到了
 

 
係富良野渣車,用Google Map為主,GPS導航為副  
 
google map好處是帶你走小路,避開大路塞車  
 
壞處是小路多凹凸不平,曾經試過高速衝過一個凸位,成個車尾彈起左... 
 
而且好多十字路口要停車
 
 
軚盤兩邊有好多制,但唔知有咩用
 

 
ETC裝置  只有兩次上高速公路,稚内去富良野和富良野去札幌  
 
當接近閘口要減慢速度,當感應到你的ETC才會開閘
 
同香港autotoll唔同,直衝過去就得
 
 
google map預計要四小時才到達富良野  
 
中間只短暫停留一個道站,最後用左5小時...  
 
可能是星期六假期,好多人渣車去富良野  
 
最後2小時去到接近市中心時好多車,大部份只係行50-60km  
 
好慢、好慢,慢到我差點訓著...  
 
終於到達民宿,好累...
 
一個人渣長途車真係好辛苦....
 

 
房間頗大,冇乜傢私設備,感覺好空 
 
一泊二食,11,000日元
 



 
房間係民宿門口上面,睇唔到咩風景
 
 
係機場托運的旅行箱都送來了
 
 
呢個床暖房的制唔知有咩用
 
 
共用洗手間,有分男女
 
 
共用冰箱
 
 
呢度好似係吸煙區
 

 
飯廳大堂
 

 
不規則的長木檯,幾特別
 





 
外國人評分9.4分好高分  
 
可能和民宿主人可以講英文溝通有關  
 
屋主是一位樣貌慈祥年紀頗大的老伯伯
 
 
地下一樓有兩個共用浴室
 
 
浴室比想象中大
 



 
影完屋內,就影屋外
 
 
右邊小屋是屋主一家居住的
 
 
住我對面房的,唔知係台灣人定大陸人開的旅行車
 
 
又影下我架車,好慳油,渣左6日多只係入左6千幾油費
 
 
旁邊日產的Note,曾經想租這款的
 
 
終於夠鐘食飯,我好似成日冇食過野...
 
 
前菜和沙律
 

 
白飯一碗,芹菜魚條,味噌湯,蘿蔔片
 
 
香煎三文魚
 
 
肉碎湯
 
 
 晚餐有點普通,味道都可以  
 
但係我食完仲覺得肚餓...  
 
晚餐只有我和另一組客人(4位大媽) 
 
唔知係唔係香港人,同伯伯吹水吹得好開心  
 
紅豆芝麻布丁
 

5 則留言: